שידרוג שפת המותג ומידול שיטת עבודה כגורם מבדל
קלינקת רפואת השיניים הותיקה "דניאל קליניק", היא הקליניקה הגדולה והמובילה כיום בכל אזור מודיעין והסביבה ומחזיקה תחתיה שורה של רופאי השנים מהבכירים בתחום בישראל, ומעל ל3,000 מטופלים.
לאחר 10 שנים בהם הקליניקה קיימת נוצר צורך בפיתוח שפת מותג חדשה שתציג את הבידול של הקליניקה מול המתחרים, תציג את החוזקות בפרונט ותתכתב עם הערכים בצורה מושלמת.
בתהליך פיתוח שפת המותג בחרנו כאסטרטגיה בשפה שמשלבת קדמה ומקצועיות בלי לוותר על העברת תחושה של היחס האישי שגם הוא עומד כערך מוביל של הקליניקה.
"עטפנו" ומידלנו את שיטת העבודה של רופאי "דניאל קליניק" והעמדנו אותה בחזית כגורם מבדל, בנינו תהליך חווית לקוח ייחודי מרגע הכניסה לסף הקליניקה ולאורך כל התהליך, ויצרנו קו אחיד נקי ובעיקר שונה מכל מה שמוכר בעולם רפואת השיניים תחת הבטחת המותג המעודכנת- איתך כל הדרך לחיוך המושלם.
כולם אוהבים לחייך, כשהפה מצריך שיקום- חיוך מאוזן לאוזן עובר דרך רופאי השניים של "דניאל קליניק".