שלומי ומיקי בעלי סוכנות הביטוח be too מביאים משהו אחר וייחודי לשוק הביטוח והפיננסים בישראל,
הם יודעים להתאים בדרך יצירתית ללקוח את הדבר המתאים ביותר עבורו וללוות אותו לתמיד, בכל מקום, במשכנתא, בפנסיה, בהשקעות.
הם ההיפך הגמור לתדמית האפרורית שנדבקה לסוכני הביטוח.
עכשיו רק היינו צריכים לפרק את זה ולהנגיש את הבידול והייחודיות שלהם בצורה הכי חדה וקליטה ולא פחות חשוב- קריאייטיבית ומושכת.
ייbe tooיי היא יצירה של מילה חדשה, משהו שעדיין לא קיים בשוק משהו יצירתי שכיף לראות ולשמוע אותו.
כחול פיננסי עמוק אאוט,
צהוב צעיר, חדשני ויצירתי אין.
אבל לא פחות חשוב היה לבטא את הליווי התמיד ששלומי ומיקי נותנים ממש כמו משפחה.
חקרנו את כל התהליך וכך הפציע לעולם מודל הTOO שמדבר בשפת האינפיניטי האינסופית.
לא מתאימים לך סל ביטוחים ובורחים, תמיד נמצאים שם בשבילך. וכן, זיהיתם נכון, כל שפת המותג מדברת בשפת מודל הTOO (שני הO בTOO גם מזכירות צורניות של אינפיניטי)