ענף הבניה הוא ענף רחב ומאתגר. חברת "פרידמן יזמות" היא מהמובילות בענף בתחום חומרי הבניה לקבלנים. זו חברה שמחזיק עשרות כלי רכב כבדים, משאיות ומנופים.בתהליך בניית הזהות המותגית לקחנו בחשבון את מאפייני החברה "חברת חומרי בניה שעובדת מול קבלנים וחיה בתוך אתרי בניה"
רצינו לייצר זהות מותגית מבודלת וייחודית שלא יהיה ניתן להתעלם ממנה. גיבשנו את הנרטיב של החברה מתן היכולת לבנות בראש שקט ע"י שליטה מלאה בכל תהליך אספקת חומרי הבניה ותמיכה והיענות מהירה באתר הבניה.
וכיאה לחברת חומרי בניה ששמה את ערך היצירתיות בפרונט בנינו שפה עיצובית מבדלת וייחודית שבמרכזה דמות הג'ירף, ביטוי לשליטה מלמעלה בכל הנעשה וכהקבלה לא שגרתית לעולם שמבטא מנופים ועבודה בגובה.
צבעי המותג צהוב שחור נגזרו מאלמנטים מעולם הבניה- טרקטורים, מנופים ועוד.
והם עובדים תמיד כנגטיב שגורם למותג להראות למרחוק בכל ערוצי הטמעת המותג, באתרי הבניה, על הכלים הכבדים, הקסדות, המשאיות והמנופים.
הסלוגן שנבחר לייצג את התועלת שפרידמן יזמות מייצרת ללקוחותיה הוא "לבנות בראש שקט" ומשם נגזרה גם כל השפה המילולית.