"סיטי קאר" היא כיום חברת הרכב השיתופי הגדולה בישראל. היא פרוסה ביותר מ-40 ערים בכל רחבי הארץ,
והצי שלה עומד על יותר מ- 600 רכבים.
האתגר האסטרטגי שלנו כמשרד מיתוג היה קודם כל להסביר, מה זה בכלל אומר רכב שיתופי ומדוע כדאי לבחור בו על פני רכב פרטי, מונית או תחבורה ציבורית.
כנגזרת מהאסטרטגיה בחרנו בסלוגן שמזקק את כל התועלות והיתרונות שיש לרכב שיתופי לכדי משפט אחד קליט וזכיר: "הכי חכם לנסוע סיטי קאר". במקום לרדת לרזולוציות של חיסכון זמן או כסף, בחרנו למצב את המותג גבוה מעל השחקנים האחרים בשוק התחבורה.
כחלק מתהליך המיתוג, עיצבנו שפה שלמה שמנגישה ומסבירה עבור הלקוחות את השיטה שבה פועלת השכרת רכב שיתופי. כיום אנו יכולים לומר בסיפוק כי המושג "רכב שיתופי" שבתחילת התהליך היה ידוע רק למעטים, הפך היום לנחלת הכלל.
עוד ועוד לקוחות פונים ל"סיטי קאר" בכל יום ומצטרפים למהפכת התחבורה הציבורית שסוחפת את המדינה.