חברת "גבסט" היא מהבולטות והמוכרות בעולם העיצוב בגבס לפלח שוק היוקרה.
לאחר שנים של פעילות, נוצר צורך במיתוג חדש שמדבר בצורה מדוייקת את הערכים של החברה כחברה שמובילה בעולם העיצוב בגבס בפלח שוק היוקרה.
המיצוב של "גבסט" שנבנה ע"י מוניטין של שירות ייחודי ועיצוב מוקפד ומותאם אישית מגובה גם ע"י אדריכלים מובילים שעובדים עם החברה שנים רבות. בחרנו כאסטרטגיה להתמקד במיצוב, כשהסלוגן שנבחר לתמצת את המסר הוא: "הבחירה של האדריכלים".
שמנו במרכז את אלמנט היהלום שמשדר ייחודיות (עיצוב בהתאמה אישית) ויוקרה. בכל שפת המותג, העיצובית, הצילומית והפיזית שולבו אלמנטים עיצובים נקיים מעולם העיצוב, מה שמייצר הרחבה לשפה המותגית וקישור ויזואלי ישיר לעולם העיצוב בגבס.
כחלק מתהליך חידוד הערכים והמסרים שמנו בפרונט את ערכי הייחודיות האיכות והמקצועיות של החברה בדמות מודל היהלום, מודל שמדבר ומתכתב עם כל שפת המותג ומשקף את התהליך הייחודי שלקוח חברת גבסט עובר מהרגע הראשון עד הגימור האחרון.
אחד האלמנטים המרכזיים שהופך בית ליוקרתי הוא גבס מעוצב, כשמחפשים יוקרה כדאי לבחור במה מה שהאדריכלים בחרו – גבסט.